poniedziałek, 1 lutego 2016

I love coffee


Pewna bardzo zdolna i kawolubna osóbka, Maguda, z okazji rocznicy powstania swojego bloga, ogłosiła bardzo nietypowe, ale zarazem interesujące candy. Po szczegóły zapraszam was TUTAJ. Oczywiście z racji mojej miłości do kawy i prac Magudy, nie mogło mnie tam zabraknąć ;)

Zabawa polega na stworzeniu pracy z wykorzystaniem uroczej dziewuszki. Od raz puściłam kawową gwiazdę na drukarkę. A znając moją zdolność do perfekcji i krytyki własnych dzieł, skopiowałam rysunek trzy razy "na wszelki wypadek". I zaczęłam kolorowanie... Po godzinie trzy siostry były gotowe. I jak tak na nie spojrzałam, doszłam do wniosku, że przecież nie mogę żadnej z nich się pozbyć. Każda musi dostać swój "domek". No i dostały, takie o to tagi.







Dziewuszki kolorowałam kredkami akwarelowymi. Do stworzenia tagów użyłam całej kolekcji wraz z dodatkami A Hint of Pepper Rapakivi. Zdziwiłam się nawet, że cała kolekcja przeleżała tak długo u mnie nie tknięta. Bo kupiłam ją na świeżo po premierze. Słodkie babeczki to scrapki Eko - Deco. Napisy stworzyłam sama, zaispirowana hasłami znalezionymi w necie. 


Kawkę kocham miłością wielką od wielu lat. Niestety z racji zdrowotnych problemów ograniczam się do jednej czasami dwóch dziennie. Kocham kawkę latte z naszego starego weterana ciśnieniowego w domu, który umie obsługiwać tylko mój mąż. Wtedy obowiązkowo piję z kubka, który widzicie powyżej. Zawsze jest to jedna z 3 rodzajów kaw jakie lubię i z jedną łyżeczką trzcinowego cukru (bywało ich więcej ...) Na plotki w babskim gronie umawiam się tylko w kawiarniach przy kubku aromatycznej latte. Bywa, że do rozpusty dochodzi duże ciacho :D A w pracy, na co dzień piję kawkę parzoną w zaparzaczu. I wtedy bez mleka bo jakoś bez mlecznej pianki to mleka w kawie nie toleruję ;) Bardzo kocham zapach kawy, czasem specjalnie rozsypię taką świeżo zmieloną, po czym dmuchnięciem posyłam ten cudowny aromat w przestrzeń.

Maguda chce, byśmy się poznały bliżej. Ale trochę już się znamy chyba ;), a mój styl, moje tworzenie to wszystko to, co wam pokazuję tutaj. To to, co czuję, noszę w sercu i przelewam na papier lub inne przedmioty, a później udostępniam wam tutaj. A bloguję już .... MASAKRA, jak to mówi moje dziecko, ale 5 lat mi stuknie za niedługo. Choć poczułam ten klimat bycia blogerem może z rok, półtora temu. 
Dziękuję Magudzie za zabawę, a wam za dotrwanie do końca tego dłuuuuuugiego postu. A teraz ręka do góry ile mam tutaj miłośników kawki ?

A moje kawowe trio zgłaszam na wyzwanie Projekt Wagi Ciężkiej "Z miłości do..." no kawy oczywiście :)

Pozdrawiam ciepło!



44 komentarze :

  1. Piękne tagi😊 ja kawę lubię. Ale chyba bardziej jako czas wolny dla mnie. Bo jak piję kawę proszę mu nie przeszkadzać. Onika27

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) No tak - kawka w biegu nie smakuje tak, jak ta pijana w ramach relaksu ;)

      Usuń
  2. Super tagi! A te Digi stempelki są wspaniałe!
    Aż żałuję, że nie nie koloruję, bo bym się z chęcią dołączyła, przymknęłabym nawet fakt, że kawy nie pijam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz kawkę przerobić na herbatkę i spróbować swoich w sił w kolorowaniu ;)
      Dziękuję za komentarz ;)

      Usuń
  3. Zgłaszam się na babskie spotkanie przy kawie i ciachu koniecznie! :) super praca, ta ruda do mnie przemawia zwłaszcza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wbijaj do Opola, będzie kawa i ciacho :) I ruda dziewuszka na tagu na dokładkę ;) Skuszona ?

      Usuń
  4. Ja właśnie sączę latte i delektuję się ciachem czekoladowo miętowym.
    U Ciebie trojaczki a u mnie bliźniaczki. Mam nadzieję że dziś mi się uda pokazać je światu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, ciacho czekoladowo - miętowe ! Ale mi smaka narobiłaś :) Nie mogę się doczekać twoich bliźniaków ;)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

      Usuń
    2. Moje bliźniaczki już zawitały w sieci. Jak masz ochotę je poznać to zapraszam do siebie :)

      Usuń
    3. Już lecę zobaczyć :)

      Usuń
  5. Wszystkie wersje tagowe wspaniale wygladaja :-))) Moja ulubiona to czarna ,bez cukru ale z ciachem :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Najchętniej też bym wybierała wersję zawsze z ciachem, no ale cóż, jakieś kalorie trzeba liczyć :D

      Usuń
  6. Angi, poszalałaś, od razu trójka! To jest impreza, nie ma co! :) Wszystkie mi się podobają, dumna jestem niesłychanie :) :)
    Ja kawy nie słodzę, choć lubię pyszne brownie czasem podjeść ;)
    Lubię też herbaty, więc wszystko jedno tak naprawdę, co tam w tym kubku jest ;)
    Ściskam!
    Buziaki!
    Dziękuję za życzenia :) :)
    Nie mogę się doczekać rocznicy fanpejdża, hihihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmmm.... brownie - też uwielbiam :)
      A ja nie mogę się doczekać kolejnych twoich rysunków ;)

      Usuń
  7. A ja do kawy się przekonać nie umiem, choć zdarza mi sie slabośc do latte :)
    A tagi wyszły bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne prace zrobiłaś..

    OdpowiedzUsuń
  9. Pracowicie u Ciebie :) Dziewuszki niby trojaczki, a każda inna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te tagi..! dziękuje za udział w wyzwaniu PWC!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach mówiłam, że dasz cudnie radę :) Super Ci dziewuszki wyszły

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie skomponowana każda praca. Pięknie pomalowana. Tylko podziwiać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. niezła gromadka. i ja pokolorowałam kilka "kawoszek", ale tylko jedna zasłużyła na kartkę :) z Twoich trzech najbardziej podoba mi się ruda :) choć i pozostałym niczego nie brakuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Rudej chyba też mnie ciągnie najbardziej. Ale to może temu, że i mnie cos ciągnie do rudego ostatnio ;) Dziękuję :)

      Usuń
  14. nie wyobrażam sobie dnia bez kawy :P wpadnij jak będziesz w tatrach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach widzisz Ki, żałuję, że nie zrobiłam tego jak byłam teraz na wakacjach w Zakopcu. tym bardziej że usilnie poszukiwałam miłego towarzystwa do kawki ;)

      Usuń
  15. popaczyłam...po czytałam.... idę na kawę! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne tagi - w sam raz dla mnie ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC !!! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również kocham kawę :) Świetne tagi, bardzo sympatyczne i chyba dzięki stempelkowi, zabawne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne:))) Kawoszki, ich sweterki :D i TAGI!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ Ty działasz :)) z rozmachem - bardzo twórczo i barwnie :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka