sobota, 13 lutego 2016

Miłosna kolorowanka


Pozostaję ciągle w temacie miłosnym i przed wami kolejna praca może i walentynkowa, choć jednak zupełnie inna niż typowe scrapbookingowe dzieła.

Do jej stworzenia wykorzystałam  bowiem jeden z rysunków kolorowanek antystresowych Crazy Drawings (KLIK). Pokolorowałam go kredkami akwarelowymi i mazakami. Napis podkreśliłam glossy accent. Dodałam ozdobionego brokatem ptaszka od Eko - Deco oraz perły w płynie i zwykłe półperełki. Rysunek trochę podcięłam, aby nadać mu kształt prostokąta. Chciałam jednak zachować jego jak najwięcej dlatego kartka jest prawie formatu A5. 



Kolorowanki Crazy Drawings odkryłam już jakiś czas temu. I wciągnęły mnie na maksa ;) Zajmują mi długie zimowe wieczory przed TV i doskonale relaksują umysł. Dużym plusem akurat tych książeczek do kolorowania jest papier, na którym są wydrukowane. Jest to dość spora gramatura, dzięki czemu spokojnie można kolorować nawet mazakami. Bardzo mi się podoba ich format notatnika - łatwo się obraca poszczególne strony, a później z powodzeniem mozżna je wyrwać bez uszkadzania całej ksiązki. No i wykorzystać tak jak ja to zrobiłam.

Dopadła już was mania kolorowania :) ? Pochwalcie się swoimi kolorowankami. A ja was juz dziś zapraszam do odwiedzin jutro - będzie nowy post może i walentynkowy, ale także kulinarny i .... z dużym przymrużeniem oka :)

A moja nietypową kartkę zgłaszam na wyzwanie:
Bingo na blogu Craft Passion ( perełki - listki - napis)


Pozdrawiam ciepło! 
 Angi

6 komentarzy :

  1. Noooo ale bomba!!!! Super! Mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. odstresowała się i jeszcze wykorzystała tak popularne teraz kolorowanki - no i SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli przyjemne z pożytecznym, a jeszcze efekt inny jest - tą kartką wygrałam najnowszą odsłonę moich ulubionych kolorowanek :D Szczegóły na moim fan page`u ;)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka