poniedziałek, 1 lutego 2016

Narodziny Jasia


Uwielbiam tworzyć kartki z okazji narodzin. Są to zawsze prace radosne, kolorowe, koniecznie z jakimś typowo dziecięcym gadżetem. Prace te są skierowane zarówno dla dziecka jak i z gratulacjami dla rodziców. I jest mi niezmiernie miło, jak trafiają później do pudełka z pamiątkami nowego małego człowieczka.

Poniższą kartką powitałam na świecie Jasia. Dominuje oczywiście kolor błękitny w papierach, ramce pomalowanej niebieskim lakierem oraz słodkich błękitnych pomponikach. Ale dodatkowo są radosne odcienie żółtego i pomarańczowego w postaci baloników i aplikacji dziecięcych skarpetek. Nie mogło zabraknąć moich ulubionych drewnianych scrapków - serduszka. Papiery to kolekcja Rapakivi Little Sweetheart.





Praca powstała w ramach mojej inspiracji na blogu Eko - Deco, gdzie gorąco was zapraszam.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie:
It`s just fun - Bingo (wybrałam linię: sznurek/tasiemka - tekturka - przedarcie/rwanie)
 

Pozdrawiam ciepło
Angi


5 komentarzy :

  1. Fajny pomysł, super wykonanie. Dziękuje za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie i słodko! dziękuję za zabawę na blogu It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeurocza :) i te skarpetki ;) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka