środa, 10 lutego 2016

Mediowa walentynka


Nie wiem, czy tytuł nie jest trochę nad wyrost, ale jak widzicie, trochę tutaj poszalałam ... I powiem wam, że bardzo jestem zadowolona z efektu tego szaleństwa. 

Praca powstała w ramach mojej inspiracji na najnowsze wyzwanie Eko - Deco " Love is in the air". Za bazę posłużyły mi tutaj deseczki z Góralskiej Melodii. Pokryłam je w sposób cieniowany kilkoma kolorami lakierów do paznokci. Po ich wyschnięciu dołożyłam za pomocą"maski" (szkolnej ekierki z szablonami różnych wielkości kółeczek) gesso, które obsypałam różowym brokatem. Następnie dołożyłam chlapania także z lakierów do paznokci. Główna ozdoba kartki to tekturki Eko - Deco pomalowane na czerwono, a  serce dodatkowo obsypane czerwonym brokatem.





I jak wam się podoba moje mediowe dzieło ;) ? Zapraszam was gorąco na nasze wyzwanie - KLIK.

 Natomiast ja poślę moja pracę także na wyzwanie pod takim samym tytułem - STONOGI "Love is in the air"

A także na wyzwanie na Blog studio75 "Wyzwanie z sercem"


Pozdrawiam was ciepło!

Angi


6 komentarzy :

  1. Ale dałaś czadu! Widze ze mediowanie Cie wciagneło :) Efekt rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wciąga powoli. Ale gdzie mi tam do mediowania .... ;)

      Usuń
  2. Przepiękna praca! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tal zmediować "góralską melodię" fiuuuuuu fiuuuuuuuuu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) W twoich "ustach" to podwójny komplement ;)

      Usuń
  4. Fantastyczny klimat i niesamowita praca, bardzo podobają mi się takie "mediowe sztuczki":) W imieniu DT Stonogi dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka