wtorek, 16 lutego 2016

Wielkanocny baranek i gościnny występ

 
Walentynki za nami, więc pora aby na moje twórcze biurko wkroczyły kartki w klimatach wielkanocnych. 

 Taką bardzo wiosenną kartką wielkanocną zagościłam właśnie na blogu "I like challenges", gdzie was gorąco zapraszam. Jest mi niezmiernie miło, że mogłam zawitać do tak twórczego zakątka. W pracy pojawił się malutki baranek wielkanocny, którego posadziłam na serwetce na Eko - Deco wśród wiosennych kwiatów i listków oraz gałązek z Essy Floresy. Napis to tekturka pokryta tuszem i glossy accent. Baranek i duże kwiaty wyszły spod moich łapek.





Tworząc pracę posiłkowałam się najnowszą przepiękną mapką Essy Floresy, choć jest to bardzo luźna jej interpretacja, bo np ptaszka zastąpiłam barankiem :D Zgłaszam moją wielkanocną karteczkę na powyższe wyzwanie. Kartkę posyłam także na wyzwanie rysunkowe w Craftowym Ogródku.


Na prośbę Marty, udostępniam wam mojego baranka. Może ktoś również będzie miał ochotę przygarnąć kudłacza i pokolorować. Jeśli pobierzecie mój rysunek - proszę o podanie linku do mnie na swoim blogu oraz o pochwalenie się w komentarzu tutaj pod postem. Na pewno wpadnę zobaczyć wasze dzieło. Grafika w formacie .jpg, bo tylko takie potrafię tworzyć.

Pozdrawiam was gorąco i serdecznie zapraszam na blog "I like challenges".

Angi

39 komentarzy :

  1. BARANEK _MÓJ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ha ha :) teraz tylko promarkery....i zabeczy!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wesoła kartka ;) i ten baranek - super! dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już czas pomyśleć o kartka na Wielkanoc. Twoja jest cudna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, wbrew pozorom czasu mało ;) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Śliczny baranek, a kartka super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Baranek po prostu jest super!!!! Bardzo sympatyczna kartka :) Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baranek jest normalnie słodziak;) Śliczna, wiosenna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję gościnnego występu :*
    baranek jest przepiękny! a Ty go jeszcze tak świetnie oprawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje gratulacje! A karteczka jest świetna, no i ten baranek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaszalałaś. Wszystkiego się spodziewałam, ale nie tego słodziaka. Boski :) Dziękuję za wspólną zabawę z Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, cieszę się, że cię zaskoczyłam :) Dziękuję również :)

      Usuń
  10. Ślicznie wykonany baranek :) Bardzo mnie urzekł :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu rysunkowym Craftowego Ogródka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki uroczy baran na kolorowej łączce :) Niech się pasie na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, wesoła kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Baranek jest po prostu bosssssski! Fajnie to wszystko dopasowałaś do wyzwaniowej mapki. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, bardzo mi się podoba użycie tego stempelka. Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. U ciebie się będzie mógł wybiegać na halach :D

      Usuń
  16. no pamiętam łobuza...!ale jakoś nie załapałam, że to twój osobisty! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój osobisty, na własnej piersi wyhodowany :D

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka