niedziela, 21 lutego 2016

Witaj na świecie maluszku


Może i jestem monotematyczna, ale uwielbiam tworzyć kartki z okazji narodzin.  A że w dodatku ostatnio wyjątkowy wysyp narodzin mam w najbliższym otoczeniu, to i sporo takich kartek mogę wykonać.

Poniższa kartka powstał z okazji narodzin chłopczyka, chociaż wydaje mi się, że jest uniwersalna w zastosowanej kolorystyce. Główna ozdobą są urocze tekturki Eko-Deco - bodziak i ogrodniczki, które pokolorowałam tuszami oraz ozdobiłam perełkami i naklejką kokardką. Ciuszki zawisły na sznurku i czekają na małego kawalera.  Całości dopełnił uroczy jeżyk i słodziutkie stopki w formie zawieszki. Tło tworzą kwadraciki wycięte z Małego Szczęścia MK.  Napis pochodzi od agnes b.



Praca powstała w ramach mojej inspiracji na blogu Eko - Deco, gdzie gorąco was zapraszam.

A że moje wycięte kwadraciki mają - niewielkie bo niewielkie - narysowane przeszycia, to razem z bodziakiem, stópkami i napisem wpisują się aż w dwie linie bingo na wyzwaniu Bee Scrap, więc moja kartka poleci tam na wyzwanie. Pracę zgłaszam także dodatkowo na wyzwanie patchworkowe na blogu Artimeno.



Pozdrawiam was gorąco!

Angi


9 komentarzy :

  1. dziękuję za udział w urodzinowym blog hopie i zostawieniu kilku słów u mnie :) pozdrawiam i zapraszam po wyniki - już na blogu :) Ki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny patchwork! I ten jeżyk skradł mi serducho!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!! Bardzo, ale to bardzo mi się podoba i dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczna, mega precyzyjna i cudownie zrobiona karteczka! dziękujemy za udział w wyzwaniu BeeScrap!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna! Tekturki ślicznie podrasowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny patchwork. Piękna kartka.
    dziękuje za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka