czwartek, 4 lutego 2016

My love


Dzisiaj na blogu Craft Style startuje nowe wyzwanie. Temat całkiem przyjemny i adekwatny do zbliżającego się Dnia Zakochanych.
Jak pewnie wiecie, albo i nie ... :P walentynki nie są moją ulubiona okazją. Jednak tylko pod kątem obchodzenia i świętowania miłości, bo tworzenie kartek miłosnych coś mi się spodobało w tym roku :)

Spore znaczenie miał tutaj fakt mojego "pierwszego razu" z mediami innymi niż tusze czy perełki w płynie :D Zaopatrzona najpierw w rady moich blogowych koleżanek, a następnie w pierwszą w moim życiu maskę i słoiczek gesso, poczyniłam taką o to powiedzmy mediową (dla mnie to naprawdę duże słowo) kartkę. Bardzo mi się podoba ten serduszkowy wianuszek. dlatego też nie chciałam go zbytnio zasłaniać i przytłaczać dodatkami. Obsypałam go śnieżnym brokatem i dodałam brokatowe czerwone serducho. Dodałam napis i klatkę z parą ptaszków. Klatkę i maskę wianuszka możecie nabyć w sklepiku Craft Style. Po pełną listę użytych produktów zapraszam was TU




Zapraszam na nasze wyzwanie:


Natomiast moja praca poleci na wyzwanie:
 
Pozdrawiam ciepło!





18 komentarzy :

  1. Prześliczna karteczka z serduszkami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudna! Ta maska jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zauroczyłam się nią całkowicie ;)

      Usuń
  3. niby mało elementów a tyle się tu dzieje ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromnie ale bardzo wymownie!! Pięknie Aniu:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca, dziękuję za wspólną zabawę z TDZ

    OdpowiedzUsuń
  6. W prostocie siła :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i efektownie!
    Dziękuję za podjęcie wyzwania z Towarzystwem Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka