poniedziałek, 29 lutego 2016

Wózeczek z okazji narodzin


Wiecie, że dzisiaj jest bardzo szczególny dzień? Kto wie czemu? Bo zdarza się raz na 4 lata. Warto zadbać, by był on wyjątkowy i inny od wszystkich.  Oczywiście w takim zakresie, jw jakim jest to możliwe.


Dzisiaj mam dla was dziecięcą pracę, która powstała w ramach inspiracji dla bloga Craft Style. Stworzyłam ją z okazji narodzin Antosi. Jej główną ozdobą jest tekturowy wózeczek, który pokolorowałam tuszami. Są co prawda słodkie różowe pomponiki i koronki, jednak całą słodycz przełamałam czerwienią wózka i ramki na kartce oraz złotym tuszem na elementach tekturowych.  Białe kropeczki pochodzą z Magicznej Kartki, natomiast różowe - hmmm.... nie pamiętam, może ktoś mnie uświadomi ;) Po pełną listę użytych materiałów zapraszam was na Craft Style.




Moją groszkową pracę posyłam na wyzwanie:
Card Mania Challenges -CMC#78 Polka Dots and/or Stripes

Pozdrawiam ciepło!


13 komentarzy :

  1. i wszystko w kropeczki ... słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna kartka :) słodka i urocza :) podoba mi się jak potraktowałaś tekturki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! świetnie tu psują te pomponiki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ostatnio do każdej dziecięcej je dodaję ;)

      Usuń
  4. oh, this is so beautiful!
    Thanks for sharing it at Card mania :) Kaja

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous card. Thank you for joining us at Card Mania challenge. Hope to see you again next time.

    Evie - DT member

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka