czwartek, 3 marca 2016

Wielkanoc po polsku


Na blogu Craft Style ruszyło właśnie nowe wyzwanie. I jak na porę roku przystało, jest to wyzwanie wielkanocne. Są jednak pewne warunki więc zapraszam was na nasz blog Craft Style po szczegóły.

Moja inspiracja to wiosenna karteczka z tekturowymi pisankami z Papelii.  Jajeczka pomalowałam farbami plakatowymi i przyozdobiłam wiosennym kwiatem. Dołożyłam także przestrzennego motylka. 





Gorąco was zapraszam na nasze wyzwanie.

 Moją pracę zgłaszam na wyzwanie:
Wielkanocnie - na blogu Miszmasz Papierowy


Pozdrawiam!





5 komentarzy :

  1. Piękna inspiracja, a te kolorowe jajka wyglądają fantastycznie :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolory! Piękne pisanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, energetyczne kolory :)
    Dziękuję za udział w wielkanocnym wyzwaniu Miszmasza Papierowego :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka