poniedziałek, 21 marca 2016

Wielkanocny zajączek DIY



Witam was takim o to różowym słodziakiem w tych ostatnich, najważniejszych przedświątecznych dniach. A razem z tym słodziakiem, specjalnie dla bloga Eko - Deco, wykonałam prosty i szybki foto kurs DIY. Zapraszam was gorąco do lektury ...



Zaczynamy ... 

Wielkanocny zajączek - DIY







Drewniany zając pochodzi oczywiście ze sklepiku Eko - Deco. Co prawda urodził się jako królik, ale jak Wielkanoc za pasem to i królik za zająca może robić ;) W pracy także wykorzystałam przecudną kwiatową maskę Papelii, którą możecie kupić w sklepiku Craft Style. Papier to UHK Celebration Sierpień, również do nabycia w Crat Style. Mojego króliczka posadziłam wśród materiałowych kwiatów, koronek i malutkich jajeczek. Pięknie i słodko się tu prezentuje.






Jeśli kogoś zainspirowałam, do takiego sposobu dekorowania i miałby ochotę skorzystać z mojego kursu - to proszę o podanie przy publikacji lina tutaj do tego posta z DIY oraz o pochwalenie się w komentarzu  poniżej swoim dziełem. Z chęcią wpadnę obejrzeć wasze twory.

Tymczasem uciekam do wielkanocnych porządków posyłając jeszcze moją zajączkową dekorację tutaj:
Wyzwanie Wielkanoc - Blog Craft Passion
Wielkanoc w stylu Shabby - blog It's just fun
Wielkanoc - Pracownia Rękodzieła SZOK (zainspirowałam się wielkanocnym króliczkiem z kokardą i kolorem różowym)

Pozdrawiam wiosennie!

Angi


21 komentarzy :

  1. Szalejesz :) Super zając!!! Róż rullez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, co mnie tak w ten róż pociągnęło ;)

      Usuń
  2. Cudny ten różowy zając!!! Dzięki za inspirację, może jeszcze zdążę i skorzystam :))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że udało ci się coś potworzyć ;) ?

      Usuń
  3. Cudny! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna dekoracja a zając fantastyczny :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna dekoracja :) dziękuję za udział w zabawie na blogu I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna dekoracja! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  7. czasem w prostocie zawiera się o wiele więcej ... dziękuję za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo!!! Dziękuję z udział w zabawie STUDIO SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ uroczy króliczko-zajączek :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio SZOK (PR SZOK)!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka