poniedziałek, 7 marca 2016

Produkt miesiąca Craft Style


Na blogu Craft Style ruszył właśnie nowy cykl PRODUKT MIESIĄCA...
Tym tytułem co miesiąc wyróżniony jeden produkt marki Papelia, który będzie można nabyć w naszym Sklepiku do końca danego miesiąca po promocyjnej cenie (wszelkie informacje na stronie sklepu Craft Style). W marcu jest to ramka Abelia 02.


W mojej pracy ramka została wykorzystana jako słoneczko. Pokryłam ją pomarańczową mgiełką i czerwonym tuszem. Całe tło kartki, wnętrze słońca i jego poświata to efekt kolorowania tuszami. Ptaszek na gałązce, również marki Papelia, został pomalowany na czarno markerem. Dołożyłam kilka drewnianych chmurek Eko - Deco, które pokryłam gesso i posypałam brokatem. Klimat tej kartki już nawet nie tyle, że wiosenny, co bardziej letni powstał ;)




Gorąco was zapraszam do oglądnięcia pozostałych prac dziewczyn z DT Craft Style z wykorzystaniem ramki. Oraz oczywiście zapraszam na zakupy do sklepiku. A jeżeli stworzycie coś z wykorzystaniem ramki - zapraszam was do pochwalenia się na blogu Craft Style - czeka tam na was "żabka" do podlinkowania swojej pracy (w pasku bocznym).

Pozdrawiam ciepło!


3 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka