czwartek, 17 marca 2016

Wielkanocne kukuryku!


Specjalnie dla Craft Style, powstała dzisiejsza praca z kogucikiem.

Jest to trochę nietypowa kartka wielkanocna bo zamiast jajek czy kurczaków umieściłam na niej koguta, który donośnym pianiem obwieszcza radosne Alleluja. Kogucik to tekturka Papelii, którą pomalowałam farbami plakatowymi. Kogut przycupnął na grzędzie ozdobionej koronką i półperełkami. Natomiast ścianę w kurniku stworzyłam za pomocą maski i gesso.




Zapraszam was na blog Craft Style, gdzie możecie poczytać o wszystkich użytych w mojej pracy produktach. 

Posyłam moja pracę na wyzwanie


Pozdrawiam ciepło!


5 komentarzy :

  1. Widzę że szalejesz mixed miediowo :D. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekł mnie ten kogucik, jest śweitny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kogucik, napatrzeć się nie mogę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Folkowo i kolorowo, świetna karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie no kogut mnie powalił :) jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka