środa, 16 marca 2016

W klimacie steampunk


Od jakiegoś czasu staram się powoli "wchodzić" w świat mediowania. Dopiero gromadzę odpowiednie materiały, ale pierwsze prace już powstają. Tą dzisiejszą, w moim odczuciu, weszłam już na wyższy poziom mediowania i bardzo mi się tu podoba.

Praca powstała w ramach mojej inspiracji dla bloga Eko - Deco.  Zrobiłam ją na podstawie tutorialu Olgi (KLIK). Jest to męska kartka w klimacie steampunk. Wykorzystałam przeróżne dostępne w sklepiku Eko - Deco tekturowe trybiki, poszalałam z gesso, farbami akrylowymi, mgiełkami, tuszami i... lakierami do paznokci. Między innymi wykorzystałam tutaj tzw. pękający lakier do paznokci bo nie posiadałam crakle accent. Mgiełki wykorzystałam dwie - srebrną i pomarańczową. Reszta barw to już farby akrylowe i lakiery do paznokci. Dołożyłam napis pomalowany na czarno i pokryty glossy accent i kilka miedzianych cekinów.
Bardzo mi się podoba efekt końcowy - trybiki wyglądają jak prawdziwe, a kolor metalowy świetnie współgra z miedzianym odcieniem rdzy.  Jeszcze pozostało mi opanowanie techniki fotografowania takich mediowych dzieł - kompletnie nie umiem uchwycić takiego klimatu na zdjęciach. Dlatego też fotek jest tak dużo ;)







Moją pracę zgłaszam na wyzwanie:



pozdrawiam ciepło!
Angi





8 komentarzy :

  1. Ale Cie poniosło :) , ale to dobrze bo super wyszło .

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, dałaś czadu, ale wyszło fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zębatki rządzą ;)) dziękuję za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy efekt!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne mediowanie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTFun.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie zmediowane :) Wyszła fajna faktura. Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bosko!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu S'N'S :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie zmediowane trybiki :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka