czwartek, 31 marca 2016

Wielkanocne zajączki


Witajcie Kochani! Dziś mam dla was takie dwie bliźniacze prawie kartki wielkanocne, które powstały w ramach inspiracji dla Craft Style.

Są one proste, przejrzyste w formie i układzie oraz minimalistyczne w dodatkach. Zależało mi, by piękna wielkanocna tekturka z zajączkiem stanowiła tutaj najważniejszą ozdobę i główny element pracy.Tekturki zostały pomalowane farbami plakatowymi. Zastosowałam tutaj wszystkie kolory tęczy. Dlatego też jako tło do nich posłużyły mi stonowane i prawie jednolite barwy. 



Pozdrawiam ciepło!


1 komentarz :

  1. super, że postawiłaś na prostotę wyglądają cudnie te zające :D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka