wtorek, 8 marca 2016

Z bukietem kwiatów


Na blogu Eko - Deco ruszyło nowe, tym razem ekspresowe, wiosenne wyzwanie, które nawiązuje do dzisiejszego Dnia Kobiet.
Tematem wyzwania jest praca z bukietem kwiatów. I oczywiście kwiaty mogą być na każdą okazję - urodziny, imieniny, Dzień Kobiet, ślub, Wielkanoc... Ważne by było ich dużo i praca była bardzo wiosenna.
 

W mojej inspiracji dodatkowo wiosnę przywołują dwa ptaszki. Bo jak wiadomo - jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale już dwie .... ;)
Za tło pracy posłużyły mi gratisowe paski z Galerii Papieru. Ułożyłam tutaj dwa dość spore bukiety z różowych kwiatów z dodatkiem turkusu, złota i beżowych listków. Napis i ptaszki - ze sklepiku Eko - Deco - pomalowałam czarnym markerem. Aby ochronić takj spore kompozycje kwiatowe, do kompletu powstało pudełeczko. 





Gorąco was zapraszam na nasze wiosenne kwiatowe wyzwanie. Szczegóły znajdziecie TUTAJ.

 Mój komplet posyłam na wyzwanie:
Gdzie ta wiosna - na blogu Fifi Rifi

Wiosna - na blogu "Od A do Zet"

http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-6.html


Pozdrawiam gorąco!
Angi

9 komentarzy :

  1. Piękna, wiosenna praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ mega wiosenna karteczka JESZCZEEEEEEEEEEEEEEee :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna pełną parą:))). Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywna energia emanuje Twoja praca! Wszystkie detale ładnie dopasowałaś do kolorów papieru. Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Jak fajnie dostać w prezencie wiosnę! Zapakowaną w pudełko :)
    Piękna, radosna, wiosenna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca wiosenna:) Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Od A do Zet!

    OdpowiedzUsuń
  7. Soczyście-kwiecisto, jak na wiosnę przystało! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wiosenna karteczka. Bardzo elegancka i lekka. Dziękuję za udział w zabawie na blogu Sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka