piątek, 18 marca 2016

Wielkanocne tiule


Mój ostatni gościnny występ w najnowszym wyzwaniu Scrap Ścinków (KLIK) zalał moje biurko twórcze ścinkami tiulu. Więc i na kartki wielkanocne musiał on prędzej czy później wkroczyć ;)

Powyższa praca powstała w ramach mojej inspiracji na wyzwanie wielkanocne Eko - Deco, na które was gorąco zapraszam (KLIK)



Tiul na powyższej pracy stworzył mi może trochę zimowy krajobraz, no ale czy aż tak bardzo różni się to od klimatu świąt wielkanocnych na przestrzeni ostatnich lat ;) ? Mam nadzieję, że w tym roku jednak śniegu nie zobaczymy ...
Główną ozdobą pracy są pisanki od Janet. Mini bazie to prawdziwe gałązki, na które nałożyłam perełki w płynie. Napis i dekory ptaszki pochodzą z Eko - Deco




Moja pracę zgłaszam na wyzwanie:

Z jajem - na blogu Białe Kruczki


Pozdrawiam ciepło!

Angi


6 komentarzy :

  1. Faktycznie troszkę zimowo ale ja sie wcale nie zdziwie jak w tym roku znowu snieg spadnie w Wielkanoc

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo pomysłowa kartka, fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kompozycja, wczesnowiosenna, idealnie trafia w obecny klimat :-) Uwielbiam gazę i tiule! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka