wtorek, 15 marca 2016

Chrzciny w tiulach i gościnny występ w Scrap Ścinkach


Na chwilę odchodzę od klimatów wielkanocnych. A to za sprawą bardzo miłego dla mnie wydarzenia - a mianowicie gościnnego występu na blogu Scrap - Ścinki. W ramach najnowszego wyzwania powstała taka o to praca z wykorzystaniem tiulu. 

Przygotowałam kartkę z okazji Chrztu Świętego. Początkowo, jak dowiedziałam się o temacie wyzwania, na które miałam wykonać gościnną inspirację, od razu zaczęłam kombinować, gdzie najbliżej i najszybciej kupię tiul. Ale później się zatrzymałam - bo w końcu tworzę dla Scrap Ścinków więc i tiul powinien być wykorzystany w ścinkach. I takie też wyszukałam w moich pudełkach z przydasiami. W pracy wykorzystałam ścinki różnych tiuli, które utworzyły romantyczne, zwiewne warstewki i nadały pracy lekkości. Kartka powstała dla dziewczynki, więc taki klimat, w połączeniu z kwiatami, pasuje tutaj idealnie.
W pracy wykorzystałam ponadto papiery Rapakivi Little Sweetheart oraz grafiki Janet - dzieciątko i napis.  Kwiaty częściowo własnej produkcji.






Zapraszam was gorąco na ścinkowe wyzwanie, gdzie wszystkie prace inspiracyjne zostały stworzone przez bardzo zdolne, gościnne projektantki. Szczegóły znajdziecie TU.

Natomiast ja moją pracę posyłam na:
Wyzwanie marcowe z moodboardem na Bee Scrap (zainspirowałam się kolorami, różowymi kwiatami, lekkością baloników - u mnie ta lekkość to tiul, słodyczą cukierków i ogólnie imprezowym klimatem bo chrzciny to w końcu impreza ;))


Angi

9 komentarzy :

  1. jaka słodka kartka :) fantastyczne warstwy :) dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie słodka! dziękuje za udział w moim wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. niezwykła praca - zachwycałam się już nią wcześniej ... dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap ... i za przyjęcie naszego skromnego zaproszenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny słodziaczek Ci wyszedł :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna praca! serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu http://www.scrapingbypola.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-3.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna praca :) Czuć wiosnę :D
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Digital Paper.
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka