piątek, 1 kwietnia 2016

Turkusowe bliźniaczki


Mamy nowy miesiąc więc na blogu Craft Style startuje kolejna odsłona z  produktem miesiąca. Tym razem jest to przepiękna kwiatowo - listkowa maska, którą możecie nabyć tutaj.


 Jest to dla mnie już drugi raz z tą cudną maską. Poprzedni raz mogliście oglądać tutaj. Tym razem stworzyłam dwie uniwersalne kartki z kwiatowymi motywami. Główną ozdobą chciałam, żeby była właśnie powyższa maska, dlatego nie zasłaniałam jej zbytnio. Maskę użyłam dwojako. Wersja z białymi wzorami to gesso. Natomiast wersja niebieska to gel medium zmieszane z niebieską farbą akrylową i turkusowym brokatem, który jednak trochę się zagubił i ciężko było mi go wydobyć do zdjęcia.  Papiery to przepiękna kolekcja Wiosna w Avonlea








Pozdrawiam ciepło!



1 komentarz :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka