piątek, 15 kwietnia 2016

Fioletowa róża


Wiosna zagościła u nas na dobre. Mnie ta aura za oknem nastraja bardzo do tworzenia kwiecistych prac i głównie takie powstają ostatnio na moim biurku.
A tworzę je bez okazji bo uważam, że wręczanie kwiatów, czy to na żywo czy w formie kartki, to miły gest, który nie koniecznie powinien się zawsze wiązać z jakąś konkretną  okazją. Wręczenie takiej kwiatowej kartki, wraz z wpisanymi od serca ciepłymi słowami, doskonale poprawia humor i wywołuje miłe ciepełko na sercu ;)

Na dzisiejszej pracy kwiat jest jeden, centralny i oczywiście w moim ulubionym odcieniu fioletu. Żałuję, że nie ma takich róż w naturze. Różę umieściłam na ażurkowej rameczce. Kartkę przybrałam listkami odbitymi stemplem i wyciętymi, perełkami i sznureczkami. Dołożyłam także dwa duże metalowe listki, które są pozostałością moich nienoszonych już .... kolczyków. Uwielbiam wykorzystywać taki recykling w tworzeniu. W pracy wykorzystałam cudną kolekcję papierków Agaterii, która idealnie kolorystycznie wpisuje się w moje upodobania.





Pozdrawiam ciepło!


2 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka