sobota, 23 kwietnia 2016

Candy z Eko - Deco


Jak pewnie wiecie (a jak nie, to spieszę was uświadomić ;) ), od jakiegoś czasu, razem z Eko - Deco, organizujemy candy kolejno na blogach dziewczyn Design Team Eko-Deco w dwutygodniowym odstępie czasu. Dzisiaj kolej na rozpoczęcie zabawy u mnie.

Do wygrania mam dla was zestaw ze zdjęcia powyżej. Oczywiście, jak nie raz tutaj wspominam, uwielbiam tworzyć prace o tematyce dziecięcej. Dlatego też mam dla was zestaw tekturek i dekorów dziecięcych - coś na prace maluszkowe, coś dla starszych dzieci.

Żeby przygarnąć ten dziecięcy zestawik należy:

1. Dołączyć do obserwatorów bloga Eko-Deco,
2. Dołączyć do obserwatorów mojego bloga,
3. Umieścić podlinkowane do tej notki powyższe zdjęcie na swoim blogu bądź stronie fb,
3. Pozostawić komentarz pod tym postem wyrażających chęć udziału w zabawie.

Candy trwa do 7 maja. Następnego dnia wylosuję i ogłoszę zwycięzcę, do którego poleci dziecięca paczuszka. Serdecznie zapraszam was do zabawy.

Pozdawiam ciepło!
Angi


18 komentarzy :

  1. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie biorę udział :) uwielbiam tekturki a tym bardzie dziecięce :) a te są przepiękne :)
    Pozdrawiam Anika

    OdpowiedzUsuń
  3. z ogromną chęcią przyłączę się do zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również z wielką chęcią dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również chętnie wezmę udział w zabawie. Banerek już u mnie jest: cytrulina.blogspot.com
    Piękne te tekturki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    baner http://kulskowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również z wielką radością przyłączę się do zabawy! Przecudny zestaw do wygrania ;)
    Banerek umieszczony na pasku bocznym na http://dreamscrafts1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ominę takiej rozdawajki ! Biorę udział !

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział!! i zapraszam na mojego bloga!! :) banerek już dodany.
    http://deq-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety banerek nie został podlinkowany ... Więc nie możesz wziąć udziału w losowaniu.

      Usuń
  10. chętnie biorę udział , banerek wisi na blogu

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie ustawie sie w kolejce po ten piękny zestaw. Banerek u mnie na pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się w kolejce :-) Banerek u mnie:
    http://handmadesyliks.blogspot.com/
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią i ja się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znalazłam u ciebie na blogu banerka.... Więc nie możesz wziąć udziału w losowaniu.

      Usuń
  14. Zgłaszam się do zabawy,serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością i ja zapiszę się na Twoje/Wasze candy:) Bardzo chętnie przygarnę takie tekturki :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka