czwartek, 21 kwietnia 2016

Na ślub myśliwych


Nie chcę się powtarzać, ale uwielbiam tworzyć spersonalizowane prace. Kartki, w których zawarte są specjalne przesłania, charakter czy hobby adresata, zawsze wywołują dużą radość i pozytywne zaskoczenie u obdarowanego. Moja dzisiejsza praca, która powstała jako inspiracja na blog Eko - Deco, do takich właśnie należy.

W miniony weekend na ślubnym kobiercu stanęli myśliwi hobbyści i miłośnicy lasu. On poluje i ... ona też poluje. Przedstawiłam ich na mojej pracy jako parę rogaczy - jelenia i łanię. Są to potuszowane dekory ze sklejki z Eko-Deco. Łania w kwietnym wianku i welonie, Jeleń w ślubnej muszce. Wyznają sobie miłość na leśnej polance usłanej kwiatami ... [dblpt]) Idealnie w klimat leśny pracy wpasował mi się korkowy napis LOVE z Craft Style. Do kartki stworzyłam pasujące pudełeczko, które dodatkowo chroni pieniężny prezent. Wszystko obowiązkowo w zielonych i niebieskich odcieniach. 

Kartka bardzo się spodobała, szczególnie Panu Młodemu i już w trakcie wesela stała "na widoku" na honorowym miejscu. Bardzo mnie cieszą takie reakcje na moje dzieła. Miód na moje serce ...[dblpt])





Moja karteczka poleci na wyzwanie:
Zakręcona - Altair Art (moje zakręcone rameczki pasują tu idealnie)



Pozdrawiam ciepło!




12 komentarzy :

  1. "Przedstawiłam ich jako parę rogaczy" heheh :) w sam raz ślubne życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty już na pewno być stworzyła jakieś odpowiednie rymy na życzenia :)

      Usuń
  2. Mistrzostwo! Genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowo i z humorem :-))) Piękne ,leśne tło :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna i bardzo pomysłowa kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochana para! Tralalalala :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu! Świetna praca. Podobnie jak Ty, bardzo lubię robić prace spersonalizowane. To jest dopiero wyzwanie!! Pozdrawiam cieplutko :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu ZAKRĘCONA na blogu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  8. tak to prawda takie chwile są najcenniejsze i sprawiają, że chcemy robić to co robimy ... pomysłowa karteczka - też mi przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja, też lubię robić takie personalizowane prace !!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja dziś właśnie się dowiedziałam, kto tą kartkę dla nas wykonał :).
    Jest naprawdę piękna, wręcz arcydzieło! Faktycznie mój mąż ją postawił na widoku!
    Dziękujemy Ania i Adam.
    Życzę jak najwięcej ciekawych inspiracji!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka