wtorek, 19 kwietnia 2016

Zakochany żabol


Uroczy drewniany żabolek zagościł dzisiaj na mojej kartce. Patrzy tymi swoimi maślanymi zakochanymi oczyma wprost na .... Ciebie ;)

Ten zielony płaz to drewienko z Eko-Deco, które pomalowałam mazakami i podkleiłam kolorowymi papierami. Żabka ma właśnie sesję fotograficzną i dlatego przyjęła swoją taką najwdzięczniejszą pozę :) Całą praca utrzymana jest w radosnych kolorach i komiksowym charakterze.
Kartka z powodzeniem może być zaproszeniem na sesję fotograficzną. Powstała jako moja inspiracja na gościnny występ DT Eko - Deco na blogu Art - Piaskownica. Temat wyzwania to "Komiks", a nagrodę ufundował sklep Eko - Deco. Zapraszam was serdecznie na to wyzwanie, szczegóły TUTAJ.




Moją żabcię posyłam na wyzwanie:

 Słowa - Namaste

 Pozdrowienia z żabiego stawu ...

Angi




15 komentarzy :

  1. Zakochany żabolek jest extra:-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny żabolek :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna, niepowtarzalna i piekna kartka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosna ta żabka;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodka!!!! Mega Ci wyszła :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka, naprawdę unikalna. Żabol ślicznota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna praca, żabol wymiata! :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna kartka, żabka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super:)Dziękujemy za wspólna zabawę z Namaste. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka :)Dziękuję za wspólną zabawę z Namaste.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna jest ta żaba! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka