środa, 27 kwietnia 2016

Sweet rameczka


Dzisiaj mam dla was coś słodkiego, różowego, trochę błyszczącego ...
Każda mama pewnie nie raz fotografowała stópki swojego nowo narodzonego dziecka. Ja też mam kilka takich zdjęć w swojej kolekcji. Wszystkie są przesłodkie :) Jedno z takich zdjęć ubrałam właśnie w delikatną koronkową rameczkę.

Ramkę pokryłam dwoma kolorami mgiełek, w tym jedną z delikatnym perłowym połyskiem. Następnie na nie całkiem suchą ramkę nałożyłam przez maskę białe gesso, które przejęło kolor od mgiełki. Piękna kwiatuszkowo - gałązkowa maska jest produktem miesiąca kwietnia w sklepiku Craft Style i możecie ją do końca miesiąca nabyć w promocyjnej cenie. Górną ozdobioną część ramki podkleiłam do bazy tekturowej ramki ze zdjęciem na podwyższeniu, tworząc bardziej przestrzenną formę. Ramkę dodatkowo przyozdobiłam kokardą z metalową różyczką, słodkimi pomponikami i napisem - pasował tu oczywiście jedyny słuszny napis :)

 



Praca powstała w ramach mojej inspiracji dla bloga Craft Style



Pozdrawiam ciepło!


7 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka