poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Chrzest Święty Tobiasza


Dzieciaczkowe klimaty w tworzeniu uwielbiam :) Także ich taką bardziej elegancją wersję z racji okazji. Dlatego dziś mam wam do pokazania pamiątkę chrztu świętego w delikatnym, dostojnym wydaniu.

Główną ozdobą kartki jest zdjęcie Tobiaszka. Przyozdobiłam je tiulową kokardą i tekturowymi dekorami z Craft Style. Na kokardzie zawisły metalowe stópki. Kartka posiada sporo warstw podklejonych na przestrzennie. Brzegi warstw trochę wystrzępiłam. Kartkę zapakowałam w pudełeczko z Crafty Moly. Wieczko pudełeczka dodatkowo ozdobiłam ciuszkami dla maluszka z Eko - Deco, które zawisły na jednym sznurku z girlandą. Do wykonania kartki i pudełka wykorzystałam nową, uroczą dziecięcą kolekcję Piątek Trzynastego
 



Autorem zdjęć jest dla odmiany babcia Tobiaszka, Kasia :) (KLIK)

Pracę posyłam na wyzwanie:
Bingo - I ktopka (wybrałam linię: zdjęcie, tekturka, sznurek)

Urodzinowe bingo - Skarbnica Pomysłów (wybrałam linię: min. 3 warstwy, tekturka, min. 3 kolory, choć kolorki u mnie blade, delikatne, to 3 się znajdą ;) )


Pozdrawiam ciepło i wiosennie!

Angi

13 komentarzy :

  1. Wyszło bardzo elegancko i zjawiskowo. Piekna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieci zawsze sa wdzięcznym tematem na kartkach. W tej oprawie tekturkowej wygląda cudnie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach cudne! A jakie śliczne imię ma ten gentelmen

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna pamiątka :) Bardzo elegancka :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - DT Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna! dziekujemy za udzial w ikropkopwym wyzwaniu! decyzja bedzie baaardzo trudna! Olivia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna pamiątka :) Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu Urodzinowe Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweet! Great take on the challenge too! Thanks for playing along with us at I Kropka! X

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka