czwartek, 7 kwietnia 2016

Motylowe wyzwanie


Wiosna już się na dobre rozgościła, więc nie powinien dziwić nikogo temat najnowszego wyzwania Craft Style.



A mianowicie zagościły w nim motyle, zwiastujące wiosnę, budzącą się do życia przyrodę, kolorowe kwiaty. Ja w ramach inspiracji wykonałam pamiętnik notatnik na sekretne zapiski, liściki, zdjęcia dla mojej chrześnicy Mai. Notes powstał na bazie zeszytu ze sprężyną. Brzegi okładek pokryłam gesso, a następnie srebrną metaliczną mgiełką. Następnie okleiłam je papierami z kolekcji Avonlea.  Motyw murka powstał za pomocą maski Papelii. Główny motylek, jaki zagościł na pamiętniku, to tekturka 3D także z Papelii. Między jego dwie warstwy wkleiłam czerwony brokat, natomiast całego motylko pokryłam białym gesso. Motylek ten posłużył mi także jako szablon do stworzenia pozostałych motyli, jakie zagościły na obu stronach okładki notesu. Pamiętnik wiązany jest na srebrną kokardkę w groszki. 







Zapraszam was gorąco na wyzwanie "z motylem". Szczegóły znajdziecie TU.

Natomiast ja moją pracę posyłam na wyzwanie:



Pozdrawiam wiosennie!




8 komentarzy :

  1. Ale pięknie zrobiłaś! Cudowne kolory i wspaniale wykonanie, sama bym chciała taki piękny pamiętanik :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ fajny pamiętniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, jest i dziewczęco, i romantycznie :))). Bardzo mi się podoba :))).

    OdpowiedzUsuń
  4. W pewnym wieku pamiętnik to prawie niezbędnik. Ten jest wyjątkowy - śliczny i oryginalny!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te motyle. ;) Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu DM! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczny! Bardzo podoba mi się cień motylka na murze, świetny efekt!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, lubię różowatości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka