piątek, 19 lutego 2016

Dziecięca girlanda i DIY


Mam dla was dzisiaj coś wyjątkowego ... W ramach inspiracji dla bloga Craft Style stworzyłam taką o to dekorację pokoju dziecięcego, a dokładniej pokoiku mojej Małej Mi. Dodatkowo, specjalnie dla obserwatorów i gości naszego bloga Crat Style powstał także kurs pokazujący jak stworzyć własną girlandę. 
Taka girlanda jest świetną dekoracją zarówno okazjonalną np. urodzinową, jak również, jak w moim przypadku - dekoracją stałą pokoiku mojej córeczki. Oczywiście dopóki się nie znudzi. Ale wtedy zawsze można zrobić kolejną ... ;)

To zaczynamy ...


DEKORACYJNA GIRLANDA - DIY


1. Potrzebne nam będą:  
  • gotowe chorągiewki z tektury (do kupienia w Craft Style) bądź tektura do ich wycięcia,
  • papiery scrapowe (u mnie kolekcja Best Wishes z Galerii Papieru)
  • wstążka lub sznurek,
  • klej, nożyczki, taśma dwustronna,
  • dziurkacz,
  • pilnik,
  • dowolne elementy do dekoracji (ja wykorzystałam maskę, gesso, kwiaty, listki wykrojnikowe, cekiny, papierowe motyle do wycinania).

2. Na scrapowych papierach odrysowujemy (z zaznaczeniem otworów) i wycinamy chorągiewki w ilości 6 sztuk. Następnie tworzymy ze zwykłej kartki papieru szablon o bokach ok 0,5 cm mniejszych od oryginału (na nim także zaznaczamy otwory) i również wycinamy 6 sztuk.
3. Dziurkujemy otwory od razu w parze trójkątów - dużym i małym. Z pewnością jest to trudniejsze gdy trzeba z konieczności posługiwać się dziurkaczem biurowym, tak jak to było u mnie.

4. Większe trójkąty naklejamy na bazy. Po wyschnięciu kleju brzegi chorągiewek wygładzamy pilnikiem wyrównując nierówności i jednocześnie nadając im lekko postarzanego wyglądu. 
5. Jeżeli zamierzacie tak jak u mnie ozdobić mediami chorągiewki, dobrze jest to zrobić teraz. Ja za pomocą maski naniosłam na trójkąty białe gesso w formie serduszkowych wianuszków.
6. Mniejsze trójkąty przyklejamy za pomocą taśmy dwustronnej na chorągiewki. 

7. Chorągiewki nawlekamy na wstążkę bądź sznurek zostawiając spory zapas na dwóch końcach girlandy, żeby łatwo było później ją zawiesić.
8. Przystępujemy do najprzyjemniejszej części  - ozdabiania ;) Tutaj zaangażowałam moją trzylatkę, która sama dobierała do każdej chorągiewki kwiatuszek, cekiny i motylka ;) Cekiny, jak ten Kopciuszek, wybierała z pojemniczka, gdzie wszystkie kolory mam zmieszane. Zabawę miała na całego. I jak dla mnie - dopasowała barwy idealnie ;)



 Gotowa girlanda zawisła na drzwiach pokoju. 

I jeszcze kilka fotek szczegółów: 






Zachęcam was gorąco do wykonania takiej ozdoby. A jeśli skorzystacie z mojego kursu,  bardzo proszę o podanie w poście linku zwrotnego do mnie oraz o pochwalenie się tutaj poniżej w komentarzu swoim dziełem - z chęcią was odwiedzę i obejrzę wasze girlandy. Zapraszam was na blog Craft Style, gdzie znajdziecie pełną listę wykorzystanych materiałów.

Pozdrawiam was gorąco!



11 komentarzy :

  1. Bardzo fajna i ładna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna girlanda :) chcę coś podobnego w nieco innym klimacie zrobić na nasz ślub :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,ślubna girlanda to też fajny pomysł :)

      Usuń
  3. Ślicznie się prezentuje taka girlanda. Muszę pomyśleć komu by tu.... Dziękuję za piękny kursik. Pozdrawiam i zapraszam na moje rocznicowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  4. a za mną chodzi właśnie coś w podobnym klimacie bo jak ściągnęłam BN dekorację to się łyso zrobiło - pięknie wyszła ... bardzo kolorowa i pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może jakaś w klimacie wiosenno - wielkanocnym ;) ?

      Usuń
  5. Ooo, fajny pomysł! Może taką Synusiowi nad łóżeczko zrobię... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała dekoracja każdego pokoju, a kurs bardzo ciekawy, girlandy są super! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka