sobota, 30 stycznia 2016

Zapomniane pudełeczko ślubne


Czy zdarza wam się, że jakaś praca dziwnym trafem czeka aż 5 miesięcy na publikację? Bo mnie taki chaos podejrzanie często ogarnia :)

Pudełeczko powstało w ramach mojej inspiracji na gościnny występ na blogu Bee Scrap. Więc kto tam bywa, już to pudełeczko miał okazję podejrzeć. Ja mam dla was kilka dokładniejszych fotek. Pudełeczko miało być słodko różowe i obowiązkowo z torcikiem w środku. Na torciku moje ulubione drewniane serducha z Eko - Deco. W środku dodatkowo jedna kieszonka na pieniążki. Wieczko prócz kokardy i różyczki ozdabiają dwa metalowe serduszka na sznurku. Róż to pszczółkowe Craftowe Marzenie







Pozdrawiam ciepło!
Angi


4 komentarze :

  1. Apetyczny torcik ,delikatnie przybrany :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam taką zapomniana prace ... ale poczekam na "sezon" :P twoja wyszła cudnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to jeszcze trochę ich mam ;) Efekt ostatniego sprzątania w plikach komputerowych ;)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka