środa, 27 stycznia 2016

Urodziny w koronkach

 
 
Witam was ciepło!
Uwielbiam kwiaty na kartkach i najchętniej dawałabym je na każdą okazję. Dlatego też wyzwaniem było dla mnie stworzenie pracy bez kwiatów. Takie wyzwanie postawiłam sobie przy tworzeniu pracy inspiracyjnej na blog Craft Style. Główną ozdobą poniższej kartki urodzinowej są zamiast kwiatów koronki, dużo koronek. Żeby je wyeksponować, musiało powstać wiele warstw. Warstwy podkleiłam na kosteczkach dystansowych co jeszcze bardziej uwydatniło koronki. Dodatkowo pojawiło się sporo połyskujących pręcików. Czyli jednak jakieś zalążki kwiatów są ;) 





W pracy wykorzystałam materiały z naszego sklepiku Craft Style. Zapraszam was na blog sklepowy, gdzie znajdziecie pełną listę użytych produktów.
 
Pozdrawiam!
 
 


2 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka