piątek, 8 stycznia 2016

Lodowo i mroźnie


Na blogu Craft Style ruszyło pierwsze w tym roku wyzwanie i zarazem pierwsze, w którym mam okazję inspirować jako DT Craft Style.


Temat wyzwania to "Lodowo i mroźnie" czyli adekwatnie do aury za oknem. Ale oczywiście interpretacja wyzwania jest dowolna i wcale nie trzeba tworzyć tylko mroźnych widoczków. Na mojej pracy umieściłam oszroniony bukiecik kwiatów i owoców. Urocze oszronione jabłuszka idealnie nadają bukietowi mroźnego klimatu. Bukiecik uzupełniłam także filcowymi gwiazdkami śniegowymi i gałązkami. I baaaardzo się tu wyżyłam mediowo :D chociaż w moim przypadku media są z odzysku czyli w ruch poszły lakiery do paznokci oraz iskrzący się brokat. Brokatem ozdobiłam także papeliowy napis oraz  częściowo wzór na papierze. Kartka naprawdę niesamowicie się mieni i połyskuje.




Gorąco was zapraszam na wyzwanie Craft Style i pozdrawiam ciepło!



6 komentarzy :

  1. lubię takie "mieszanki" kwiaty i zimowe dodatki ... całość nabiera wtedy innego smaku ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze się bałam takiego mieszania aby nie przesadzić. Ale tu jestem zadowolona :)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka