czwartek, 28 stycznia 2016

Prezent dla Babci i Dziadka


Z tygodniowym opóźnieniem mam wam do pokazania jeszcze jedną rzecz, którą wykonałam z okazji święta Dziadków. Jest to ramka na zdjęcie wnuków do powieszenia na ścianie.

Zgodnie z wytycznymi ramka na zdjęcie 10x15 miała być wykonana w formie dyplomu do powieszenia na ścianie w dość sporym formacie. Wykorzystałam tutaj scrapowy format 30x30 Craftowego Marzenia 03. Miejsce na fotkę, stworzone także z tego samego papieru, jest tak skonstruowane, by zdjęcie było wyjmowane i zmieniane co jakiś czas. Wiadomo, wnuki się znieniają bardzo szybko, zwłaszcza że są to jeszcze całkiem maleństwa ;) 
Obowiązkowo na ramce miały się znaleźć cechy charakterystyczne dziadków - czyli zamiłowanie Babci do gotowania a Dziadka do krzyżówek. 
Cudne tekturkowe rozetki pochodzą ze Scrapińca, a stempel border koronka z Lemonade.




 Pracę zgłaszam na wyzwanie:
1,2,3 scrapuj Ty - 5 słów

Skarbnica Pomysłów - Bingo (wybrałam koronka - kwiaty - stempel bo mój stempel to jednocześnie koronka)

Blog przyda się - Bingo (wybieram tekturka - stempel - papier kraftowy)


Pozdrawiam ciepło!

Angi


16 komentarzy :

  1. Śliczna rameczka :) Ile się tutaj na niej dzieje

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam taką zległa pracę ;) rameczka super wyszła ...

    OdpowiedzUsuń
  3. i wnuczęta będą patrzeć na dziadków z góry ;-D
    a coś odnoszę wrażenie, że chyba dzieli ich spora odległość...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak trzeba :D Ale nie, skąd taki wniosek ;)?

      Usuń
  4. Świetny prezent!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna i baaardzo pomysłowa praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka