czwartek, 7 stycznia 2016

Gratulacje z okazji narodzin


Dziś mam dla was coś słodkiego, różowego, koronkowego, przytulnego - czyli w sam raz na narodziny małej damy. 

 Misio z kartki to gotowa naszywka dziecięca, bardzo mięciutka i przytulna. Do stworzenia kartki użyłam papieru Craftowe Marzenie. Słodka koronka ozdobiła każdy brzeg kartki tworząc z niej jakby poduszeczkę. Dodatkowo brzegi ozdobiłam różową taśmą papierową.




Kartkę zgłaszam na wyzwanie

 A żeby nie przesłodzić was zbytnio, w następnym poście powieje chłodem i mrozem ... I już dziś was na ten post zapraszam ;)

Pozdrawiam ciepło!

Angi


20 komentarzy :

  1. Jaka słodka karteczka :) A ten misio jest przeuroczy, aż chciało by się do niego przytulić :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna i słodziakowa, a misio wkomponowany idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, wygląda rzeczywiście jak maleńka poduszeczka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu SnipArt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki efekt chciałam osiągnąć ;) Dziękuję również :)

      Usuń
  5. Jest prześliczna ! podopa mi się ten pluszaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jak poduszeczka BOSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna:)Dziękujemy za wspólną zabawę ze Snip Art:)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka