piątek, 15 stycznia 2016

Pawie piórka


Nie tak dawno, choć jednak w zeszłym roku już, gościłam na blogu Essy Floresy. Pokazałam tam kilka moich prac i dziś możecie bliżej przyjrzeć się jednej z nich.


Jest to uniwersalna kartka, pasująca na wiele okazji, nie tylko urodzinowo - imieninowych, zarówno dla dużej jak i tej mniejszej kobietki. Bardzo zwiewna, klimatyczna, w romantycznym tanecznym i lekkim klimacie. Umieściłam tutaj prawdziwe pawie piórko, które ma cudowną właściwość zmiany swojej barwy w zależności od kąta padania światła. Przechodzą tu barwy od jasnych zieleni, poprzez te ciemne butelkowe aż do barw złotych, miedzianych. Ciężko ten efekt pokazać na fotkach. Wszystkie użyte w pracy tekturki - tło, baletnice i piórko - pochodzą ze sklepu Essy Floresy. Tekturki barwiłam tuszami.




Pozdrawiam ciepło!

Angi


7 komentarzy :

  1. Wspaniała kartka z tym pawim piórkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och Pawie oczko ! Do prawdy cudnie to zrobiłaś i jak fajnie, że dodałaś Baleriny !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ... jak te tekturki fajnie wygladaja ... super je potuszowalas

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A tam biedny :P To ty nie wiesz, że pawie zrzucają całe ogony sezonowo :P ? A że mam wśród znajomych hodowcę pawi to i materiał mam ;)

      Usuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka