poniedziałek, 18 stycznia 2016

Fotoramka z traktorem


Dzisiaj mam dla Was taką oto ramkę na zdjęcie, która została wykonana jako moja inspiracja na blog Eko - Deco.


Powstała ona z okazji narodzin Filipka. Docelowo jest przeznaczona na zdjęcie Filipka i jego starszego brata - miłośnika traktorów. Dlatego też na ramce znalazł się traktor, obowiązkowo zielony. Cała ramka utrzymana jest w wiejskich barwach i klimatach.  Drewniane i tekturowe elementy zabarwiłam tuszami i markerami. Baza to zwykła drewniana ramka z sieciówki. Okleiłam ją papierem i papierową taśmą. Szkoda, że nie mam zdjęcia ramki już z uroczymi dżentelmenami.

  



 Pozdrawiam ciepło

Angi



6 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka