środa, 13 stycznia 2016

Super siostra


Na blogu Eko - Deco ruszyło właśnie nowe wyzwanie. Temat łatwy, lekki i przyjemny a mianowicie...

Należy wykonać dowolną pracę z wykorzystaniem dowolnej tekturki. Ja w ramach inspiracji wykonałam taką o to karteczkę. Wykorzystałam przepiękną zawijaskową ramkę, którą pokryłam brokatowym markerem oraz dodatkowo ozdobiłam drewnianymi serduchami z Eko - Deco. Papiery to miks z Magicznej Kartki (klik, klik, papier wewnątrz ramki, którego nie umiem zlokalizować w sklepie ;)) . Kartka była dodatkiem do tej pracy (klik). Siedmioletnia Marysia niedawno zyskała siostrę. Jest to niewątpliwie początek nowej dla niej drogi. Chciałam, by poczuła się także ważna w tym całym zamęcie spowodowanym pojawieniem się nowego członka rodziny. Kartkę zgłasam na wyzwanie Nowy Początek w Magicznej Kartce.



Zapraszam was gorąco na wyzwanie Eko - Deco. Myślę, że nagroda , jaką można wygrać, jest bardzo kusząca ;)


Pozdrawiam ciepło!
Angi


12 komentarzy :

  1. Piękne kotki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki! Serdecznie pozdrawiam -Gosia!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam siostry ;) mam brata i też ostatnio była okazja wykonać dla niego kartkę :) choćnie na wyzwanie ........... a ta urocza i słodka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam i brata i siostrę ;) I starsze i młodsze rodzeństwo czyli pełny pakiet :D Dziękuję :)

      Usuń
  3. kocham kotki! śliczności! Super że dołączyłaś do wyzwania Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka! Bardzo miłe dla świeżo upieczonej siostrzyczki. :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka