poniedziałek, 11 stycznia 2016

Wiosna dla Babci


Nadszedł dzień mojego pierwszego posta inspiracyjnego na blogu Craft Style. Zdecydowałam, że ten post będzie radosny, wiosenny...

 
Dlatego też przygotowałam pozytywną wiosenną kartkę z okazji zbliżającego się Dnia Babci. Na pracy, prócz pięknej papeliowej rameczki zabarwionej brązowym tuszem, która ozdabia napis, znalazł się bukiet kwiatów własnej produkcji oraz grafika dziewczynki.  Z kwiatuszków jestem bardzo zadowolona, bo nie mam zbytniego talentu do takich rzeczy. A te nagniotłam, pobarwiłam tuszem, pokleiłam i wyszły ... całkiem, całkiem ;) Pięknie je rozświetlają brokatowe żółte pręciki. Słodka dziewczynka pochodzi od Janet. Po pełną  listę użytych materiałów zapraszam was na Craft Style.






Pozdrawiam was ciepło i słonecznie :)


4 komentarze :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka