środa, 29 lipca 2015

Srebrne gody w klimacie vintage


Oj często mnie ciągnie do takiego trochę retro klimatu - czyli róże, koronki, zawijaskowe rameczki, perłowy połysk ...
Kolejna praca w takim właśnie stylu powstała z okazji pięknego jubileuszu czyli srebrnych godów małżeńskich. Papier to moja ulubiona kolekcja w takim klimacie czyli Dom Róż LemonCraft, którą możecie nabyć także w sklepiku Artimeno, napis digi autorstwa Joligg, natomiast serducha to Eko-Deco.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie
(wykorzystałam sznurek, wstążkę, perełki)

Pozdrawiam ciepło!

10 komentarzy :

  1. piękna rocznica i piękna kartka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudowna kolorystyka, kompozycja... Wow. śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka piękna na piękną rocznicę!!! Bardzo mi się podoba :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka....też bym cos takiego zrobila ale w moim srodowisku to muszą być takie typowe bez koronek....

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, kolekcję Lemoncraft Dom Róż też bardzo lubię :) Twoja kartka jest śliczna , bardzo starannie wykonana:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka