sobota, 1 sierpnia 2015

W złotych promieniach słońca


Dzisiaj będzie wakacyjnie, radośnie, słonecznie, ciepło i .... z życzeniami oczywiście :)

Na blogu Digi Scrap właśnie ruszyło wakacyjne wyzwanie. Należy stworzyć pracę na dowolna okazję ale z użyciem minimum jednego z typowo letnich atrybutów z naszej listy. W ramach mojej inspiracji do wyzwania stworzyłam bardzo optymistyczną i energetyczną karteczkę w kształcie słońca oraz ze słonecznymi życzeniami.
Słoneczną barwę uzyskałam dzięki papierom Lacy Sunset Rapakivi. Na pomarańczowej digi rameczce Klaudii z Digi Scrap odbiłam stempelek Project Prezent. Dodałam kompozycję słonecznych kwiatów oraz dorobiłam słoneczne mieniące się promienie za pomocą mikrokulek i holo w kształcie plastrów miodu. 
 


 
Cała karteczka jest w miodowych barwach i to w wielu smakach tego słodkiego przysmaku :)  Miód kojarzy mi się z latem wakacjami, ze słońcem właśnie. Dziś rozpoczynam swój  urlop, swoje wakacje i mam nadzieje, że słońca .... i miodu mi w najbliższych dniach nie zabraknie ;)

Tymczasem posyłam jeszcze moją słoneczną pracę na weekendowe wyzwanie ekspresowe Rapakivi bo słońce to przecież symbol pogody; oraz na żółte wakacje na Project Prezent. A was wszystkich zapraszam na wakacyjne wyzwanie Digi Scrap.
 

 
Pozdrawiam ciepło!


7 komentarzy :

  1. Cudne to Twoje słońce. Niesamowicie pomysłowy kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa i radosna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDNA!!! Piękna inspiracja i super pomysł :DDD

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna, energetyczna. dziękuję za wspólną zabawę wraz z Rapakivi

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo pomysłowa! Przyciągnęła moją uwagę. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Project Prezent, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna i jeszcze z naszym stempelkiem :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka