sobota, 8 sierpnia 2015

Słodki upominek


Dzisiaj mam wam do pokazania coś z zupełnie innej beczki, i to nie byle jakiej beczki bo pełnej słodkiego żółtego płynu ;) A post ten przygotowałam dla was w ramach inspiracji na blogu Digi Scrap.
 
 Lato i wakacje to szczególny czas i każdy pragnie choć trochę wprowadzić wokół siebie klimat wakacyjny, nawet jak nie planuje/nie ma możliwości nigdzie wyjeżdżać. I właśnie dlatego chciałam wam dziś pokazać pomysł na prezent imieninowy bądź urodzinowy, który idealnie nadaje się na taką okazję obchodzoną w wakacje. 


Mój prezencik to słoik pysznego miodziku. Zapakowałam go w bardzo wakacyjnym klimacie czyli dodałam kłosy zbóż, słoneczne kolory i uroczą drewnianą biedronkę. Wieczko słoika ozdobiłam słoneczkiem z papieru i stempelkiem Imieniny Klaudii, który możecie nabyć w sklepiku Digi Scrap.
 
 Myślę, że taki prezencik z powodzeniem może być wręczony zamiast kwiatów. Bo kwiaty w tym upale raczej krótki żywot mają. 
 


 
Mój słodki upominek posyłam na wyzwanie:
(zainspirowały mnie zboża z biedronką i oczywiście pszczółka  czyli wytwórca zawartości upominku ;) )



 
 
Pozdrawiam serdecznie!


17 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Ten akurat to najwyższa półka pyszności :-D

      Usuń
  2. oj pomysł godny powtórzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetny pomysł :) super :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i oryginalny pomysł na zapokawajie prezentu. Dziękuje za udział w Wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszny i piekny prezent:), pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Sierpniowym Wyzwaniu Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszny prezencik, dziekuję za udzial w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  7. Zboże w dekoracyjnym bukieciku letnim świetnie wpasowałaś

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny prezencik. Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniamniusnie i oryginalnie
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kompozycja :) Dziękujemy za udział w Wyzwaniu KD :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka