niedziela, 16 sierpnia 2015

Letni notatnik


Dzisiaj pokaże wam drugą nagrodę, jaka można było wygrać w moim fejsbukowym konkursie, o którym wspominałam już w poprzedniej notce. Druga nagroda była niespodzianką i było to coś stworzonego przeze mnie. Coś do użytku osobistego.... taki właśnie o to notesik na biurko.


Do zwykłej klejonej tzw. kostki biurowej z karteczkami na notatki stworzyłam "stelaż" na bazie sztywnej tektury. Ozdobiłam go w letnich barwach i klimacie. Są urocze drewniane ptaszki z Eko Deco. Umieściłam szufelkę na długopis, aby zawsze był pod ręką. 
Wiem, że prezent dotarł już do właścicielki i bardzo się spodobał. Mam nadzieje, że równie praktycznie będzie się sprawował w nowym domku.





Ja już jedną nogą jestem na szlakach górskich. Trzymajcie kciuki za w miarę znośną pogodę i jeszcze bardziej znośne dziecko pozwalające mamie na jako taki relaks :D Coś dla was na blogu przygotowałam, żeby kurzem nie zarosło więc oczekujcie kolejnych postów "z automatu".

Pozdrawiam serdecznie!

4 komentarze :

  1. bardzo mi się podoba , może będzie kiedyś dla mnie inspiracją

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny, będzie prawdziwą ozdobą na biurku :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Już widzę bitwę o notatnik...żadne biurko nim nie pogardzi!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka