wtorek, 4 sierpnia 2015

Imieniny Anny


Imieniny Anny, czyli także moje :D, minęły już tydzień temu, a ja całkowicie zapomniałam, jaki komplecik wykonałam z tej właśnie okazji.

Oczywiście nie stworzyłam tego kompleciku sama dla siebie ;) Choć nie ukrywam, że fajnie by było taki dostać. 





Na imieninowy komplecik słada się kartka wraz z kopertą - torebką. całość wykonana z papieru z kolekcji Dom Róż Lemon Craft.  Rameczki z napisem i z torebki są autorstwa Alice Creation natomiast koniczynka na szczęście i tekturkowa ramka to Eko Deco.
Niestety zdjęcia robione z konieczności w okropnie słabym świetle i trochę kolory wyszły zakłamane. Ale i tak myślę, że widać urok tego imieninowego zestawu ;)


Komplet posyłam na wyzwanie:
W kratkę na Przyda się



Sierpniowy piątek z fanami na Lemoncraft


Pozdrawiam ciepło!

6 komentarzy :

  1. super karteczka i bardzo gustowna....

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle efektowna praca! Ślicznie wykonana Dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka bardzo ciekawa! Pięknie wygląda ta kompozycja kwiatowa :)
    No a do tego spóźnione ale bardzo szczere życzenia imieninowe! Wszystkiego najscrapowszego! Dużo zdrowia i miłości- bo to najważniejsze, a do tego radości z każdego dnia i uśmiechu na twarzy :)
    A na koniec dziękuję za udział w moim urodzinowym Candy! Wyniki już w najbliższy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karteczka, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny zestaw! dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-Się! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka