środa, 26 sierpnia 2015

Wakacyjne wspomnienia


Dzisiejszy post - mój pierwszy powakacyjny - będzie oczywiście fotograficzny, by choć na chwilę zatrzymać te widoki ;) Zapraszam was do obejrzenia mojej relacji.

Kierunek - Tatry i Zakopane, co pewnie większość z was rozpoznała po pierwszym zdjęciu. Dobrze było znów wrócić na górskie szlaki. Nie macie pojęcia jak mi tego brakowało ;)

Wchodząc na szczyt zostawia się wiele spraw ma ziemi. A im większy szczyt tym bardziej można się uwolnić od nich. Pewnie że wątpię czy dam radę. Ale jak wkońcu daje rade i dochodzę do celu to czuje się silniejsza i pewniejsza by poradzić sobie z tym co zostawiłam na dole.










 
 

Pozdrawiam was ciepło i zapraszam na kolejny już rękodzielniczy post :)

11 komentarzy :

  1. I po co jechać gdzieś daleko, jak u nas jest tak pięknie :DDD. Cudne zdjęcia :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drzewo z uszkodzoną korą? GŁupota i okrucieństwo. Pewnie jeszcze w TPN!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety Iza. Tatry są jednak sporo zdewastowane przez turystów. Ale cóż się dziwić po takiej masie jaka się tam przelewa.

      Usuń
    2. Dobrze, że są turyści tacy jak Ty, Ania:)

      Usuń
  3. Ojej jakie cudowności!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!niesamowite to mało powiedziane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały urlop, a fotki przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Aż bym pojechała w góry!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wakacyjne kadry... ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. buuuu! a mnie w tym roku ominęły takie widoki! buuuu! :-(

    OdpowiedzUsuń
  8. następnym razem koniecznie kierunek Ki ... skoro już bywasz "tak blisko" :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka