poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Urodzinowy Pet Shop


Jakiś czas temu na mojej fejsbukowej stronie ogłosiłam konkurs, w którym do wygrania była między innymi kartka wykonana pod zamówienie zwycięzcy. Szczęśliwcem okazała się Paulina, artystka, która podziwiam, a która tworzy jako Mała Sztuka. I to właśnie dla jej córeczki miałam okazję stworzyć tę karteczkę ;)

 
Zgodnie z zamówieniem Pauliny oraz z zainteresowaniami solenizantki Amelki, która skończyła właśnie 9 lat, na kartce znalazł się ulubiony stworak z Pet Shopów - Spanielek. Kartka także zgodnie z zamówieniem jest cała w odcieniach niebieskiego. Dołożyłam nawet urocze niebieskie pomponiki na taśmie. Błękitna różyczka jest mojego wykonania. 



Spanielek powstał poprzez pokolorowanie pod własne potrzeby (a raczej pod umaszczenie konkretnego pieska) zdjęcia nadesłanego przez córkę koleżanki, jak się okazało także fanki tych zwierzaczków.

W kartce umieściłam moje własne życzenia podpisane jako Angi Style bo jak się dowiadziałam, Amelka śledzi razem z mamą moją stronkę więc tym samym jest chyba najmłodszym fanem Angi Style o jakim wiem :D

Kartkę posyłam na wyzwanie:
Bingo na Blog studio75 (wybieram linię perła, wycinanka, sznurek)



Pozdrawiam serdecznie!


8 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka