środa, 2 września 2015

Ostatnia inspiracja DT Digi Scrap


Dzisiejsza praca jest moją ostatnią pracą inspiracyjną jaką wykonałam jako DT dla Digi Scrap. Na blogu Digi ruszyło właśnie ostatnie wyzwanie, o szczegółach poczytacie tutaj

Stworzyłam kartkę, która może być zarówno ślubną, jak i rocznicową. Wykorzystałam uroczy stempelek zakochanej pary autorstwa Ivo, który możecie nabyć w sklepiku Digi Scrap. Kwiaty stworzyłam sama za pomocą stempelków Agaterii. Za tło posłużyły mi fiołki Paper Passion. Dołożyłam jeszcze tekturkowy napis i serducha eko deco




Bardzo się cieszę, że mogłam inspirować na Digi Scrap. Był to dla mnie czas rozwoju, zabawy i zawierania wirtualnych przyjaźni. Odwiedziłam też masę ciekawych miejsc dzięki pracom zgłaszanym na wyzwania Digi Scrap. Będzie mi tego brakowało ;)

Zapraszam was gorąco na ostatnie wyzwanie, gdzie możecie zgłosić dowolną pracę. Chcemy, by na koniec jak najwięcej osób do nas zajrzało.

Moją kartkę posyłam na wyzwanie




Pozdrawiam ciepło!

30 komentarzy :

  1. Bajeczna kartka, podziwiam szczerze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna - podobają mi się niebanalne jak na taką tematykę kolory :) I ta para jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna inspiracja :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie takie proste i klimatyczne karteczki :) dziękuję za udział w wyzwaniu S'n'S :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna inspiracja, bardzo fajnie wyszły Ci stemplowane kwiatki :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kartka! dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wlasnorecznie robione kwiaty..Dziekuje za udzial w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za cudna para :) i te kffiaciory, dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna praca ! Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftyMoly !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. kwiaty są fantastyczne ... i kto powiedział, że ślub nie może być "w czerni" ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciemne kwiaty + czarny stempelek - wyszło tak elegancko :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sympatyczny efekt osiągnęłaś i fajnie, że nie jest typowo czyli same biele, beże :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no cóż... wszystko ma początek, wszystko ma kres :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka