piątek, 4 września 2015

Dla Tymka


Dzisiaj mam dla was zupełnie Coś nowego, czego jeszcze u mnie nie widzieliście. Oczywiście poza uroczym młodym kawalerem na zdjęciu powyżej, pierwszy raz stworzyłam imię z dekorowanych literek do powieszenia na ścianie w kąciku dziecinnym. 
Do stworzenia napisu użyłam literek ze sklejki z Eko-Deco. Literki udekorowałam papierami Galerii Papieru i drewnianymi scrapkami także z Eko-Deco. Literki podklejone są mocną dwustronną taśmą, która spokojnie utrzyma napis na ścianie nie uszkadzając ją jednocześnie.

  




A tak prezentuje się napis już u prawowitego właściciela :D (zdjęcia autorstwa mamy Tymka - dziękuję :*)




Pozdrawiam ciepło!

20 komentarzy :

  1. Superowe, widziałam naocznie. A na efekt końcowy chyba jeszcze poczekasz hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie trzeba było aż tak długo czekać ;)

      Usuń
  2. Te literki są fantastyczne!!! Pięknie to wszystko wymyśliłaś, efekt zachwycający!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja napis, dzidziuś będzie się cieszył.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! W końcu zawisly :) bardzo nam się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany jakie cudoooo!!! Zakochałam się! Mam na myśli oczywiście literki :P Chociaż mały Tymek też przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. proste ale z klasą _SUPER są i będą pięknie prezentować się zawieszone na ścianie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolniacha z Ciebie! ;) Literki wyglądają bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka