piątek, 18 września 2015

Box na srebrne gody


Tak jak już wam pisałam w ostatnim poście, mam do pokazania jeszcze kilka zaległych prac. Dziś pierwsza z nich czyli exploding box z okazji 25 rocznicy ślubu.


Boksik miał być jak najbardziej biały, a najlepiej perłowy ;) Może i to nie ślub ale Pani Teresa uwielbia ten kolor. Przełamałam go odrobiną bladego różu i fuksji. Całość jest stonowana, elegancka. Środek zdobi śmietanowy torcik, który umieściłam na podstawce - ramce z Eko deco i ozdobiłam serduszkami także z Eko Deco. Na jednej ze ścianek dodatkowo umieściłam stempelek autorstwa joligg. Wewnątrz pudełko wykleiłam fiołkami Paper Passion, natomiast na zewnątrz biały perłowy papier wizytówkowy.







Boksik posyłam na wyzwanie:
Pozdrawiam was ciepło!

24 komentarze :

  1. Ależ ten torcik ma fantastyczny tłoczony lukier, aż się ośliniłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I równie obłędnie pewnie smakuje ;) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Śliczny, delikatny box, a jednocześnie fajny kontrast kolorystyczny :) Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny!!! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :) bardzo elegancki

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancko i dostojnie :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR Szok!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła Szok.
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny box, świetny tort :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooh what a special creation!! Thanks for playing along with us at Studio 75!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. torcik jest, sreberko jest... jak dla mnie wszystko co trzeba :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka