wtorek, 22 września 2015

Piotruś Pirat


Witam was ciepło :) Wracam do tematu dziecięcego i dziś mam dla was kolejną pracę z folderu "zaległe do pokazania". Tym razem jest to karteczka z okazji roczku.


Dla Piotrusia, z okazji jego pierwszych urodzin, "uszyłam" w całości z Magicznej Kartki komplecik - koszulkę ze spodenkami. Grafika Pirata jest także z MK. Malutki stateczek to drewniany scrapek z Eko Deco.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie:
Pasy, paski, paseczki na 1 2 3 scrapuj Ty

3x NIE na Altair Art


Pozdrawiam ciepło :)

38 komentarzy :

  1. Wow,świetna karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pokazany morski temat :-))) Oryginalna kartka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ma swój klimat :) świetna dla małego solenizanta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i taka inna kartka....

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł na dzieciową kartkę! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt i Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba:) Pomysłowa karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna, taka radosna...fantastycznie połączone kolory!
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo piracko ;) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kształt :) Pięknie dobrane kolory, pełna radości kartka. Jestem na taaak :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna, napatrzeć się nie mogę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka