wtorek, 7 lipca 2015

Srebrne gody


Prawie tydzień przerwy w postach na blogu - szok ;) Ale mam usprawiedliwienie, więc proszę o wybaczenie.

Wczoraj wróciłam z przedłużonego weekendu, który poza mini wakacjami połączyłam także z wizytą na Dolnośląskich Letnich Warsztatach Craftowych we Wrocławiu. Przywiozłam stamtąd masę wrażeń, wiedzy, pomysłów, nowych znajomości, torbę przydasi i .... ani jednego zdjęcia :D Normalnie z tych wrażeń nawet nie miałam czasu, a nawet też nie pomyślałam o wyciągnięciu aparatu. Ale nie żałuję wizyty, mimo tych 34 stopni i mocno uszczuplonego portfela.

Dzisiejsza praca, jaką mam wam do pokazania, to moja inspiracja na najnowsze wyzwanie Digi Scrap. Tematem wyzwania są śluby i rocznice. Ja wykonałam kartkę na srebrne gody czyli z okazji 25 rocznicy ślubu z wykorzystaniem stempelka ramka od Asia3City oraz kokardka od DragonLady.


Stempelek ramki serduszkowej wydrukowałam w kilku formatach i z każdego rozmiaru stworzyłam kolejną warstwę podklejoną na kosteczkach 3D. Pracę ozdobiłam białymi listkami, diamencikami i dodatkową kokardką stempelkiem.



 Zapraszam Was gorąco na wyzwanie Digi Scrap.

 Kartkę zgłaszam na wyzwanie:
Kokardka w Szufladzie


 Chciałam was jeszcze serdecznie zaprosić na mój konkurs na FB, możecie wygrać coś made by Angi Style :)  To kto ma ochotę?




Pozdrawiam!

14 komentarzy :

  1. Jak zobaczyłam kartkę, to już miałam zapytać gdzie kupiłaś taki fajny papier, a tu niespodzianka... Super są te stemple :))) A kartka wyszła piękna :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jaki świetny papier można stworzyć stemplami? Polecam ;)

      Usuń
  2. Cudna kartka!!
    A tak to już bywa na zlotach... :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka wyszła rewelacyjnie! A zlotu zazdroszczę! W przyszłym roku muszę się na niego wybrać! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet już w listopadzie będzie ;) Może kiedyś na którymś się spotkamy :)

      Usuń
  4. szarośc tak ładnie opisana ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kartka. Pozdrawiam szufladowo! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka