poniedziałek, 27 lipca 2015

Ślubne marzenia


Bardzo lubię takie kartki "z jajem" gdzie ich sens jest logiczny i znany tylko dla adresatów i nadawców kartek. Tak  jest właśnie w przypadku powyższej pracy. 

Para młoda przycupnęła sobie na chmurkach i niby pracując, odpłynęła w marzeniach o wspólnych wakacjach spędzonych tak jak lubią - czyli kajaki, rowery, góry ale i morze oraz ukochany Paryż. Rysunek powstał odręcznie, ale wzorowałam się na grafice z sieci. Potrzebowałam jednak coś dostosowanego do własnych potrzeb. Rysunek pokolorowany jest kredkami. Niebieskie niebo to mieszanka kredki i lakieru do paznokci, natomiast suknia Pani Młodej to glossy accent. 
Papiery to Rapakivi. Nie mogło oczywiście zabraknąć moich ukochanych serduszek z Eko - Deco. Do kartki powstało pasujące pudełeczko chroniące zawartość i prezent pieniężny.

Zapraszam do oglądania :)






Kartkę zgłaszam na wyzwanie:


Pozdrawiam ciepło!


20 komentarzy :

  1. Ale fajnie to sobie wymyśliłaś :DDD Rysunek pary młodej jest fantastyczny :DDD Całość wygląda SUPEROWO!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie obmyśliła to zamawiająca, bardzo zakręcona osóbka :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Wyszło fantastycznie! Doceniam ogrom pracy i sam pomysł rzecz jasna. Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy z Bee Scrap. Pozdrawiam serdecznie. Ula

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i śliczne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiście wesoła karteczka....

    OdpowiedzUsuń
  5. to całkiem tak ja ja! ;-D
    a te elementy pasują jak ulał do mnie... wszystko uskuteczniam... nawet francuskie śniadanie ;-P
    sama rysowałas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nad morzem to cię ostatnio nie widziałam, czy przegapiłam twoje wojaże pod palmy :D ?
      Rysunek narysowałam sama, ale prototyp samej młodej pary jest z internetu.

      Usuń
  6. ooo jaka fajna! super pomysł i świetne wykonanie - gratuluję i dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap //Karolina_Wycina

    OdpowiedzUsuń
  7. No niezle to sobie wymyslilas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wakacje na całego - szalone, beztroskie, aktywne i do tego pełne miłości. :) Piękne i oryginalne wykonanie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysłowo i ..niebiesko :D dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ja uwielbiam te Twoje kartki "z jajem"! A do tego są mega personalne! Super! Szkoda, że mnie tak mało tutaj ostatnio :(
    Dziękuję za udział w wakacyjnym wyzwaniu Bee Scrap! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka