czwartek, 12 maja 2016

Z cytatem o miłości

Dzisiaj przybywam do was z taką o to  miłosną kartką. Docelowo kartka ma być wręczona nowożeńcom z okazji ślubu, ale myślę, że w takiej formie z powodzeniem może to być kartka walentynkowa czy też wręczona bez okazji ukochanej osobie.
Cytat (stempelek digi od Joligg) umieściłam tutaj na serduszkowej ramce, którą zafarbowałam na różowo. Dołożyłam kilka różyczek i metalową zawieszkę - serduszko z kluczykiem.
Tło kartki powstało za pomocą listeczkowej maski, przez którą naniosłam białe gesso, a następnie posypałam mieniącym się brokatem. Bazą jest tutaj różowy papierek Lacy Sunset.
 



Moją kartkę posyłam na wyzwanie z gościem na blogu Rapakivi

pozdrawiam ciepło!

12 komentarzy :

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka