poniedziałek, 9 maja 2016

Pastelowe wyzwanie


Na blogu Eko - Deco ruszyło nowe pastelowe wyzwanie. A ja przybywam dziś do was z moją inspiracją, jaką wykonałam w ramach DT.

Delikatna urodzinowo - imieninowa kartka jest raczej skromna i utrzymana oczywiście w pastelach. Jej główną ozdobą jest tekturka z bukietem kwiatów, którą potuszowałam i przyozdobiłam półperełkami. 



Tych, co oczekiwali relacji pozlotowej - przepraszam. Chwilowo (mam nadzieję...) nie ogarniam niczego, więc i napisanie bardziej obszernego postu stanowi dla mnie nie lada wyzwanie. Ale na pewno wkrótce się taki post pojawi.

Pozdrawiam ciepło!


3 komentarze :

  1. Karteczka jak zwykle cudnie skomponowana. A na relacje pozlotowe poczekam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna,delikatna i taka inna praca..

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię na moim blogu ;) Jak Ci się tutaj podoba, zostań na dłużej. Cieszy mnie także każde słowo, jakie zostawiasz po sobie w komentarzu.
Dziękuję!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka